Varm dag idag

Idag var en ganska bra dag pa jobbet. Vi fick helt plotsligt jatte fint vader pa eftermiddagen. Det var inte ratt dag att ha pa sig stovlar, strumpbyxor och stickad klanning (med langa armar) som jag hade pa mig idag for det blev valdigt vamt kan jag saga. Men det ar ju svart att veta i forvag for vadret andrar ju sig hela tiden har.

Snart borjar Uni igen och jag kanner att jag borjar bli lite nervos infor det for jag vet att det kommer bli ett tufft ar. Sen kommer det bli annu hardare aret dapa. Nu borjar allvaret! Sa snart kommer jag inte ha mycket fritid over. Det kommer bli plugg och plugg hela helgerna. Bast att passa pa nu att njuta av dom lediga kvallarna och helgerna!



E x

Kommentarer
Postat av: Zandra

jo, jag antar att det är väl så... men usch! hoppas det inte håller på länge för det känns som om att jag kommer bli helt knäpp om jag fortsätter att deppa (: haha... gud vad tragisk jag låter!

2008-09-18 @ 21:37:21
URL: http://intofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0