Dagvilsen..

När man går hemma och är arbetslös blir man ganska dagvilsen. Varje dag är helg liksom vilket ju är skönt, men man får inget riktigt grepp om veckorna och tiden går så fort.

På dagarna söker jag jobb och email-trakasserar tjejerna på jobbet. Idag mailade jag och Elinor fram och tillbaks tills jag bad henne ringa vilket hon gjorde...då hade vi inget att säga varandra...haha. Jag åt ett par kakor i hennes öra och för er som känner Elinor väl är det bland det värsta du kan göra. Det och att vissla tror jag nog hon har livstidsstraff på...haha.

Efter att ha sökt diverse jobb så åkte jag in till stan för att fika med min poliskille Jay som jag dejtat ett tag. Vi gick till hans gamla universitet där bla Darwin har studerat (Jay har en PhD i astrofysik, han är alltså doktor också) och kikade runt lite efter vi fikat. Sen var han tvungen att dra hem och göra sig klar för nattskift. Jag åkte hem och handlade en massa onyttigheter och ligger nu och skräpar i soffan och kollar på tv. Tänkte lägga mig tidigt för imorgon ska jag upp och jogga i ottan.

Grattis FÄRJESTAD till SM-Guldet. Det gjorde ni bra!!!



Ha en trevlig påsk!

Kram

Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0