Frida is back.

Efter veckor av bloggtorka och tristess och mindre depression är jag tillbaks. Sen jag blev av med jobbet har jag inte känt att jag har haft nån lust att skriva. Har väl haft en svacka men nu är jag på gång igen till allas glädje! :-)

Jobbsökandet går bra, det ringer en massa agencies hela tiden och vill att man ska komma på intervjuer så det känns lite lugnare nu. Inte för att jag vill jobba som receptionist egentligen, men det är ju alltid bra att ha ett jobb, så kan jag ju söka ett "riktigt" jobb under tiden. Det verkar vara ganska eftertraktat att ha erfarenheten som jag har, både företaget jag jobbade för och tiden jag var där) så jag är hoppfull. Vore ju skönt att kunna spara lite pengar så jag kan göra nåt kul i sommar kanske. En resa eller lite nya fina kläder!

En sak jag har insett under denna tid är vilka fantastiskt underbara vänner jag har omkring mig. Alltid ställer dom upp och lyssnar och ger stöd, goda råd och kärlek. Tack för att ni finns!

Idag var jag på bio med min kompis Barney som blev av med jobbet samtidigt som jag. Vi kollade på The Haunting in Connecticut. Den var jättebra och kan verkligen rekommenderas. Jag skrek högt flera gånger, ett bra betyg. Dom gjorde reklam för Låt den rätte komma in. En svensk film. Coolt.

Efter bion fikade vi på Westfield. En trevlig dag.

1) Barney poserar framför Lindt-bunnyn. 2) Jag 3) Frida har fått vingar....

I helgen är det påsk, härligt. Jag har massor inplanerat och ni får hänga med. Hoppas vädret håller i sig.

Nu håller vi tummarna för Färjestad.

Skönt att vara tillbaks.

Kram på er alla.

Frida

Kommentarer
Postat av: Elli

Fatt vingar? Jag fattar inte....

2009-04-08 @ 22:19:07
Postat av: Frida

Men kolla in mitt hår Tarzan...

2009-04-08 @ 22:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0