Good Frida(y)

Jag har nyss kommit hem efter att ha tillbringat en heldag i Richmond med Laura. Vi gick och åt lunch och drack ett par Mojitos och fick sällskap av Lauras kusin Pete och hans två barn, 4-åriga Lola och snart ettårige Ozzy.

hihi, vi dricker Mojitos...

Efter lunchen åkte de hem och jag och Laura gick vidare. Ingen av oss var sugen på mer alkohol så vi gick och drack kaffe vid en pub vid vattnet. Efter ett tag började folk se lite oroliga ut därinne så vi undrade vad som hände, tills vi insåg att floden hade svämmat över rejält då det var högvatten och vi fick klättra på diverse saker för att inte bli dyblöta när vi skulle gå därifrån. Jag lyckades ju självklart sätta fötterna i decimeterdjupt vatten och blev helt blöt om fötterna...usch. Det var dock en ganska rolig syn för ankorna simmade precis bredvid oss på trottoaren...

Sen gick vi och shoppade lite och jag köpte mig en perfekt liten svart klänning från French Connection. Nu är det bara att hitta ett bra tillfälle att få använda den...

Imorgon måste jag upp tidigt för vi ska åka till Borough Market och köpa en massa godsaker. Sen på kvällen blir det middag hos Elinor. Jag längtar!

Kram

Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0