Hayfever.

Idag har jag slagit världsrekord i antalet nysningar på en dag...stackars mig va? Drabbats av pollenallergi på äldre dar. Jaja, det kunde vara värre. Jag har tagit antihistamin nu och det känns lite bättre. Måste vara på topp imorgon då det är fotbollsträning.

Imorse mötte jag upp Laura och Lisa på frukost i Putney och vårat älskade The Crew Room. Det var mysigt att ses och skvallra lite. Vi planerade lite tjejgrejer vi ska hitta på och bestämde att nästa helg blir det champagnefrukost i parken om det nu blir 20grader och sol som det lovas till veckan här... Sen kollade vi lite i affärer innan jag gick hem och gjorde mig en stor smoothie på banan, jordgubbar, persikor, hallon, ananas, vaniljyoghurt och mjölk. Mycket gott. Sen har jag städat min garderob och kollat lite på tv. Ville bara vara hemma denna helg för det var varit så mycket ett tag nu.

I veckan har jag varit hos agencies och registrerat mig så nu hoppas jag att bollen är i rullning och jag kan få ett jobb snart. Förutom det så har jag tränat, varit ute med Elinor och träffat Jay på middag ett par gånger.

Nu är det Britain''s Got Talent på Tv. Ganska underhållande....

Hoppas ni har det bra!

Kram Frida

Kommentarer
Postat av: patrik

ååhh vad god smoothien låter!!

duuu, har du hört talas om Uninvited? ny skräckis.. hähä

filmkvällsmaterial kanske?

2009-04-19 @ 00:41:21
Postat av: Frida

Ja, jag såg nån trailer på bio....verkade asbra. Jag hör av mig så får vi bestämma filmkvällsdate.

Kram

2009-04-19 @ 10:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0