Min sista dag hemma

Nu har jag ätit mina pannkakor, gjort mig i ordning och packat väskan. Pannkakorna smakade mycket bra. Mmm...

Väskan väger för en gångs skull inte mer än vad den ska!! Helt otroligt. Annars brukar jag få trycka i hur mycket som helst i mitt handbagage för att kunna flyga med Ryanair. Jag är för övrigt  väldigt trött på att flyga med dom! Jag ser inte fram emot kvällens resa..suck. Jag har i alla fall en halvbra bok med mig som jag kan läsa klart. Det känns som om den här veckan har gått så himla fort!! Jag vet inte om jag är redo att åka hem än.. men det är väl alltid tråkigt att åka tillbaka. När jag väl är tillbaka hemma så tycker jag ju att det är skönt att vara hemma i min egen lägenhet. Nästa vecka blir jobbarvecka. Jag ska tydligen börja tidigare än vanligt nästa vecka. Min chef hade skickat flera sms till min engelska mobil om vilka timmar jag ska jobba nästa vecka som hon ville att jag skulle svara på. Men min engelska mobil har varit avstängd nu i ett par dagar för att batteriet tog slut så jag har inte sett dom förän igår natt när jag satte på mobilen igen. Jag svarade på hennes mess idag och fick då tillbaka "Ok"..hehe..lite sur kanske? Man skriver väl annars nåt mer än så. Ja herregud.

Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma och hämta mig så jag hinner med en snabbvisit hemma hos dom innan jag åker. Han spelar just nu trummor med sitt band så jag vet inte riktigt när han kommer. Det blev lite stressigt idag för jag måste åka tidigare till flygplatsen än vad jag hade trott från början. Jäkt jäkt.

Nästa gång vi ses här så är jag förmodligen back in London.

Puss E

Kommentarer
Postat av: patte

nä fy. tillbakaresan ä alltid värst!!

2009-04-05 @ 16:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0