Retard

Det har fina mailet med bild fick jag av Johanna imorse:

Tja Retardo.



Fy fasen vad taskigt va?!

Jag har varit ute och powerwalkat 10km då jag inte känner mig riktigt frisk och vill inte gärna jogga då. Har ju fotbollsträning imorgon igen och jag vill vara kry tills dess.

Nu ska jag söka lite jobb och ringa och boka in mig hos några agencies. Det är sol och vackert ute och ska bli 21grader idag. Jag ska träffa Jay senare. han skulle ta ut mig på middag sa han. Bra bra tycker jag!

Kram Frida

Kommentarer
Postat av: Elinor

Vilken fin bild pa Johanna och dig.

2009-04-21 @ 15:31:59
Postat av: Anonym

haha, den bilden är så sjukt rolig. skrattar ihjäl mig varje gång ;P

2009-04-21 @ 18:47:25
URL: http://sandrino.blogg.se/
Postat av: Frida

alltså..jag trodde det var du och din tvillingsyster..du är ugglan till höger. Hehe.

Jag behöver prata, ringer imorgon eftermiddag. kram

2009-04-22 @ 01:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0