Update

Halla!!

Det var langesen sist nu. Mar ni bra? Nu har ju jag varit tillbaka I London ett tag. Det kanns som evigheter sen jag var hemma I Sverige trots att det inte var sa langesen. Det var jatteskont att vara hemma sa lange som jag var och jag kanner mig utvilad och ar inte alls lika trott langre som jag var innan semestern. Sa det var nog precis vad jag behovde, lite lugn och ro. 

Sen sist har jag....
* Tappat mitt bankkort
* Fatt ett nytt bank kort (trots att dom sa att det skulle ta 10 working days....va?)
* Kollat en massa pa Lipstick Jungle.. mycket bra serie!
* Bokat biljett till New York!!!!! Jaaa vi ska aka till NY I host!!!!! I'm so excited!!


Igar var jag och Frida och at tapas I Fulham och efterat foljde jag med henne hem for att rota lite I henens garderob. Nar vi promenerade hem genom parken sa cycklade en kille lite langre fram pa en gata som korsade varan. Nar han kom till den lilla korsningen framfor oss skulle han gora en hastig svang men I stallet for att svanga sa ramlade han sidles med cykeln och skrapade ena knat i backen och hamnade sedan raklang over cykeln pa marken precis framfor oss. Bade jag och Frida ville do av skratt for det sag sa otroligt roligt ut men vi forsokte halla minen och gick fram till honom och fragade om han var okej, men i stallet for att svara pa fragan eller skratta bort det sa resede han sig hastigt upp fran backen och fragade: "do you know the way to.........."  med en helt allvarlig min. Frida fick sen forsoka forklara vagen for honom medans jag stod och grimerserade i ett forsok att inte skratta. Sen skyndade vi oss darifran och brot ut i gapskratt sa fort han hade kommit en bit bort och skrattade sen hela vagen hem till Frida. Stackars killen tycke sakert det var jattepinsamt och horde kanske ocksa att vi borjade garva sa fort vi hade kommit bort en liten bit..


I morgon ska vi tjejer ut pa middag da ska jag komma ihag att ta med mig kameran sa jag kan uppdatera er med lite nya London bilder!


Kommentarer
Postat av: patrik

hahahahaha

men gud..l. jag fattar inte hur ni kunde hålla er så länge. asså särskilt när han sa sådär efteråt.

2009-08-07 @ 22:26:51
Postat av: Ellebelle

Jaaa jag vet, det gjorde ju saken annu roligare!!

2009-08-07 @ 23:55:01
Postat av: Laine

Typiskt dig Elinor att vara så elak!

2009-08-08 @ 13:13:58
Postat av: Erik

Typiskt Laine skulle jag säga!

Sluta tjafsa Björn. Jo, jo, jo . skärp dig. nu börjar jag bli trött på ditt tjafsande. lägg av!

2009-08-09 @ 20:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0