Sunday

God  morgon!

Idag ar jag uppe med tuppen trots att jag gick och la mig ganska sent i gar!

Igar var Frida har pa besok. Vi at tacos, marangsviss, godis och vin. Som vanlig var vi tvugna att overdriva inne pa affaren och handlade hem hur mycket mat och godis som helst. Efter efterratten var vi sa matta att vi var tvugn att lagga oss ner och vila en stund innan  vi kunde gora nagonting annat. Det var meningen att vi skulle ha en spelkvall, men vi kom pa att vi inte hade nagra spel att spela har hemma... Jag kunde inte ens hitta en kortlek i huset.. Jag har Monopol och Pictionary hemma och Pictionary behover man ju vara minst 4 for att spela.. Men det slutade med att vi spelade Pictionary anda dar en ritade och den andra gissade. Varken jag eller Frida ar ju nagra stjarnor pa att mala sa det hela  blev ganska roligt.

Jag har inte hunnit kopa nytt minneskort till kameran an sa jag kunde inte ta nagra bilder igar, men har lite bilder fran forra helgen nar vi var ute pa middag med tjejerna.


Tracy och Nat.


Frida, Tracy och me.


Thihi............

Nu ska jag ata frukost, forsoka fa liv i Neal och sen ska vi dra till Brick Lane (pa marknad) och kolla lite pa bilder till hemmet.

Kommentarer
Postat av: Sia

Vad fina ni är. :)

2009-08-17 @ 18:53:15
Postat av: Laine

Hey.. Tänkte maila dig ang. vår London trip men har tydligen slarvat bort din mail! skicka ett så jag har den...

2009-08-17 @ 20:42:05
Postat av: United fans of the reception blogg

update the blog!!!!!!!

2009-08-27 @ 08:14:26
Postat av: patte

äeeehhhhh va äre här! inga uppdateringar alls?

friders, du fråga om mejladress för längesen. [email protected] äre! va har du nu igen??

kram

2009-08-27 @ 23:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0