Lite blandat

Middagen igar blev valdigt lyckad med god mat och smarriga drinkar! Min kamera ville tyvarr in fungera igar eller mitt minneskort rattare sagt, sa det blev inga bilder.  Det stod pa kameran att minneskortet var  last....?? Laura hoppade in som fotograf i stallet och tog lite kort under kvallen sa jag far vanta tills hon skickar dom innan jag kan lagga upp bilder har.

Jag har i alla fall lyckas fora over Sverigekorten till datorn. Jag har forsokt att lagga in dom pa Facebook som jag har lovat Zandra att gora sen jag kom tillbaka, men det vill inte fungera!!! Seg internet och seg dator!! GAAH... Zandra: jag mailar dom till dig i morgon!

Sa lange kan ni fa se lite bilder fran varan GBG/Danmark/Ullared tripp vi gjorde nar jag var hemma.


Pa baten pavag till Danmark.

 
Pa tillbakavagen spelade vi det har gamla spelet, hur kul som helst ju!!


Pa vagen hem stannade vi till vid nan brygga nanstans utangor Goteborg.. minns inte vart nu.


Pa Ullaredsparkering i vantan pa att mamma och Carsten skulle shoppa fardigt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är det inte långt kvar tills du kommer hem igen och firar din "stora dag"! I lördags var Patrik, Elin och Isabel här hela dagen och filmade...så roligt!

Skall bli kul att se det färdiga resultatet.

Hoppas att det är bra med er? Ha det bra!

Puss och kram från oss!

2009-08-10 @ 19:31:28
Postat av: patte

hehe... va bekväm jag ser ut på andra kortet. en ölburk i handen är det enda som saknas.

2009-08-12 @ 21:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0