Forra helgen

Hej! Jag vet jattedalig uppdatering!! Jag skyller pa att datorn fortfarande inte fungerar.... men jag vill ju inte gora 'united fans of the reception blogg' besvikna sa har kommer en update med lite bilder fran forra helgen. 
 

Borough market. I lordags var jag och Frida till Borough market (en matmarknad). Vi gick dit vilket tog ungefar en timma sen kunde vi ata med gott samvete. Vi bada var lite bakis men lyckades bege oss ivag och madde sen battre efter en promenad och lite mat. Frida kopte aven en 'hang over blended juice' som ocksa matchade hennes klanning.


Hyde Park. Pa sondagen gick jag och Neal pa langpromenad till Hyde Park, runt och tillbaka. Sen avslutade vi med English breakfast pa ett stalle i Pimlico.


Regents Park. Pa eftermiddagen akte vi till Regents Park och kollade pa cricket pa storbildsskarmar tillsammans med nagra av Neals kompisar. England vann sa alla var glada! Jag fattade inte sa mycket av reglerna, men det var fin solig dag och vi hade mat och vin sa jag var nojd.

I helgen har vi langledigt! Sommaren verkar halla i sig annu sa det ar bast att ta vara pa dom sista soliga dagarna. Ikvall blir det darfor BBQ! Snart ar ju hosten har..

Vad ska ni gora i helgen?


Kommentarer
Postat av: Zandra

jobbar jobbar & återigen jobbar. har inte varit ledig sen förra söndagen så jag längtar tills på måndag jag :) trevlig helg puss&kram

2009-08-29 @ 11:18:33
URL: http://intofashion.blogg.se/
Postat av: patrik

va myyyyyysigt!

äntligen lite uppdatering! i övermorgon flyttar jag in i min lägenhet! hoppas jag lyckats fixa till den någorlunda tills du kommer te örebro! :-D

kram

2009-08-30 @ 22:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0