Dagens utflykt.

Idag tog jag mig en premiärtur till Westfield, det "nya" shoppingcentret i Shepherd's Bush. Elinor har skrivit om det förut. Jäklar i min lilla låda vad chockad jag blev när jag kom dit, det var ju MASSIVT!! Jag gick och gick och gick och gick och det var bara mer och mer av allt...jättekul överraskning. Jag skulle lämna tillbaks en sak och passade på att kolla lite i affärer.
Jag fick med mig några saker hem:


1) Guldig blus. 2) Tygpåse. 3) Örhängen som matchar blusen.

Jag köpte även ett par läckra leggings och ett par till örhängen som tyvärr inte gjorde sig bra på bild. Ni får se dom på mig sen istället vid tillfälle.

Nu sitter jag och försöker bestämma vilken fotbollsmatch jag ska se i Champions League ikväll....aaahhh, ska man kolla på Zlatan eller...? Svårt beslut.

Sen måste jag ju självklart passa på att gratta Kronprinsessan och Daniel till förlovningen. Johanna sa att hon hade gråtit till kungens tal...jisses! :-)

Ha en jättebra kväll alla vänner!

Kram Frida

Kommentarer
Postat av: Ellikaramelli

Hm...sa inte du att du BARA kopte ett par leggings nar vi pratade i telefonen forut? Forklarling tack.



Grat till kungens tal..haha... vad roligt:) Jag horde ju visserligen inte talet sa jag kan val egentligen inte saga sa mkt. Jag tjuter ju till Ghost whisperer sa...hehe.

2009-02-24 @ 22:30:25
Postat av: frida

hehe, alltså...jag undanhöll info..nej då. Jag köpte ett par grejer på Joy förstår du en orkade inte förklara allt.

Jag tjuter ju till American Idol så vi kan ju bilda klubb allihopa! :-)

Hörs imorgon.

Kram

2009-02-24 @ 22:44:27
Postat av: Cilla

ÅH! vikken fiiin tygpåse... om du springer på en till... vill jag ha :)

Puss

2009-02-26 @ 06:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0