Dåliga nyheter.

I Tisdags fick jag, tillsammans med över 300 andra på jobbet, dåliga nyheter. Vi fick ett brev om att vi blivit made potentially redundant, vilket ingen av oss egentligen vet vad det betyder mer än att vi förmodligen blivit av med jobbet. Möten angående detta börjar i nästa vecka så jag låter er veta mer så fort jag vet nåt. Jag jobbar iallafall inte nåt mer nu men har ju fortfarande betalt och hoppas ju på att få ut så mycket pengar som möjligt av företaget om det nu blir så att jag inte får komma tillbaks. Det var mycket tårar i Tisdags, folk var ledsna, chockade, förbannade och upprörda förstås och det slutade med att ett helt stort gäng av oss gick till puben klockan elva på morgonen för att dränka våra sorger, något jag kan lova er att vi lyckades bra med...

Jag känner mig förvånansvärt positiv trots allt, vill inte begrava mig i ett mörker utan hoppas att allt kommer att lösa sig. Ska försöka göra så mycket jag kan nu för att klara mig. Håll tummarna!!!

Har precis joggat en mil i solen vilket var jätteskönt. Man måste passa på och njuta lite också, jag har ju trots allt fortfarande betalt....

Kram FRIDA.

Kommentarer
Postat av: Elinors mamma

Det var verkligen tråkigt Frida,

men en sån söt och trevlig tjej som du är så

blir det nog inga problem att få ett nytt jobb.

Kramar

2009-02-12 @ 16:23:54
Postat av: Frida

Tack! Såna kommentarer värmer. Jag håller humöret uppe.

Kram

2009-02-12 @ 17:05:16
Postat av: Anonym

Ja fy, det verkar ju inge kul om det är så att du blivit av med jobbet! Men jag håller med, för nån som du är jag övertygad om att det löser sig! Puss o Kram

2009-02-12 @ 18:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0