Fika

Jag slapade med mig Neal till Nero en svang for en fika. Kanske lite sent for kaffe, men jag ska stanna uppe ett tag och plugga sa det kan behovas.

Neal tycker att det ar saaaa jobbigt nar jag ska vara framme med kameran heeeela tiden. Jag tog bara ett diskret litet kort med mobilkameran, sa farligt ar det val anda inte?

Vet ni vad jag ska gora nu?? Jag ska.....aka till skolan och satta mig pa biblioteket. What? Ja det ar sant. Fy. Jag ska traffa Kai som slutar jobbet snart, vi ska forsoka oss pa SPSS igen. Men ja ha det sa kul ikvall, for det kommer jag ha. Weho..

Skriv en kommentar har nedan och forgyll min kvall pa biblioteket..*blink blink*

Puss E

Kommentarer
Postat av: Laine

Lycka till önskar jag dig med kvällens plugg

2009-02-22 @ 20:39:44
Postat av: Laine

Väldigt fint skrivet av mig!

2009-02-22 @ 20:40:22
Postat av: Elli

Tack sa hjartligt!

2009-02-22 @ 20:52:21
Postat av: mormor

Han är allt bra gullig neal inte konstig att du vill

fota honom hela tiden!



Hoppas att pluggandet gick bra!



kram

2009-02-23 @ 08:26:32
Postat av: zandra

dom kostar bara 298 :- det är H&M ... jag älskar dom & dom högst upp. ja, toppen! så såikar vi den 28, ochdu har bokat resan? :O puss

2009-02-24 @ 11:35:12
URL: http://intofashion.blogg.se/
Postat av: putte

hej! det här är hotellet som vi kanske ska åka till!



http://www.apollo.se/Travelling+with+apollo/Catalogue/Egypten/Hurghada/Hurghada/Hotel/Arabia+Azur+Resort.htm

2009-03-02 @ 14:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0