Friday the 13th

Uuuhh... otursdagen ar har. Jag har i alla fall markt av oturen.. eller jag kan i alla fall skylla min otur pa otursdagen. Min otur hittills: jag var sen till lektionen i morse (vi hade labb och da far man inte vara sen) och jag brukar snarare vara tidig an sen till skolan, sen gjorde jag och Kai en massa fel i varat experiment (som vanligt), jag glomde min labb-bok pa 7:e vaning och fick springa tillbaka upp for att hamta den (fast den fanns kvar sa det var val tur) och sist men inte minst sa blev vi fast i hissen!! Jag har aldrig fastnat i en hiss forut, men det var inte sa farligt maste jag saga. Det var jag och och Kai plus 9 andra som var i hissen. Tydligen hade det blir elavbrott sa alla hissar stannade i byggnanden. Kai sa: "I don't like to take the lift because once I got stuck in one..." BOOM (eller nat liknande ljud) sa stannade hissen, precis nar hon sa det..haha. Ja herregud. Vi kom ut oskadda efter typ 10 minuter. Allt som hande var att vi blev forsenade tillbaka till lektionen.


Inne i hissen: Kai: what shall we do? Diane: let's take a picture!


I'm alive!!


Uppe pa sjunde vaningen.

E x 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Tur att du inte har hisskräck!!

Jag åkte hiss i dag till vån.9 tyckte det var hemskt

utan att jag fastnade!

2009-02-13 @ 22:51:20
Postat av: Ellebelle

Ja eller hur:) Nej jag har inte direkt hiss skrack.

2009-02-13 @ 23:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0