Frukost!

Imorse var jag uppe med tuppen, den tuppen som går upp kvart över sju iallafall. Jag tog på mig mina träningskläder och joggade en mil. Det var helt underbart ute, solen sken och det var vår i luften. Jag njöt verkligen.

Sen blev det en snabbdusch innan jag åkte hem till Laura i St Margaret's på frukost. Jag var där strax efter tio vilket jag tyckte var bra gjort!
Vi käkade en massa gott och snackade och hade det jättetrevligt. Hennes katt Onyx gjorde oss sällskap.




Sen promenerade vi in till Richmond i vårvädret och kollade i affärer och tog en fika. Mysig dag!



Nu måste jag skynda mig, ska träffa en kompis och är redan lite sen...

Ha en trevlig helg!

Kram Frida



Kommentarer
Postat av: Ellebelle

Vad brun Laura sag ut pa frukost bilden!

2009-02-21 @ 21:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0