Glad

Mitt möte igår gick väldigt bra och om allt går som det ska så har jag pengar så jag klarar mig de närmsta sju månaderna. Jag känner mig lättad som ni säkert alla kan förstå, men först är det lite saker som måste fixas, jag måste bland annat ta kontakt med en advokat som kan kolla på avtalet...det är ju så många legal terms som jag inte vill missa innan jag skriver på nåt. Men som det känns nu så vill jag bara få allt överstökat så jag kan gå vidare (läs: ha semester).

Hur som helst så har jag iallafall bokat en hemresa den 3 mars och ska stanna i lite mer än en vecka, så mina kära vänner, jag hoppas att ni har tid att träffa mig då!

Nu ska jag gå och handla lite käk, har tränat och ikväll ska jag träffa en kompis på en drink. Han har fått samma besked som mig så vi ska fira...eller iallafall diskutera situationen lite..

Kram på er

Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0