Helgen.

Festen i Fredags var faktiskt väldigt kul, det kändes ju självklart jobbigt och trist att säga hej då till alla, men vi var så många i samma situation så det kändes helt ok. Alla var på toppenhumör och såg till att det blev en minnesvärd kväll.

Jag var på ett möte innan angående det pågående varslet på jobbet. Helt otroligt vad oorganiserad hela den här grejen känns. Vi får absolut ingen information om vad som pågår och självklart känns ju det jobbigt och osäkert, men imorgon har jag blivit kallad till möte så förhoppningsvis får jag reda på mer då!

Igår mötte jag upp tjejerna väldigt tidigt i Putney för frukost på The Crew Room. Jag åt supergod frukost bestående av eggs benedict på en toasted muffin med hollandaise sås och bacon...låter inte så gott va?! Men jag lovar, det var ljuvligt. Vi diskuterade vad som pågick och det var skönt att få ur sig lite skit.
På kvällen var jag hemma och kollade på film, jag skulle faktiskt på dejt, men jag pallade inte så jag ställde in, inte populärt kan jag lova...hoppsan.

Imorse sprang jag 10km igen, det går jättebra förutom att jag får håll ganska lätt vilket är irriterande eftersom jag känner att jag orkar springa men måste stanna för att det gör så himla ont. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, jag dricker endast ett par munnar svart kaffe innan för kaffeinet men ska köpa kaffeintabletter istället för att se om det hjälper...nåt annat tips?

Har precis varit och handlat mat och nu ska jag läsa på lite om mina lagliga rättigheter inför imorgon...triiiist!

Ikväll kommer nog en kompis hit på besök, skönt att få nåt annat att tänka på en stund och inte bara eländigheter.

Kram på er!

FRIDA

Kommentarer
Postat av: Anonym

För att undvika håll ska man dricka rumstempererat vatten innan... (om man nu måste dricka nåt...) Inte för kallt o inte för varmt. Kroppstempererat är kanske mer korrekt beskrivet.

2009-02-15 @ 19:13:41
Postat av: cilla

Ja de va jag som skrev de om håll innan... de hjälper... jag har testat!

2009-02-15 @ 19:14:55
Postat av: Andréa

Hoppas du har en bra kväll! :) Kika gärna in i min blogg.

2009-02-15 @ 20:00:58
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Frida

Jaså det säger du köna..jag ska prova...

Kram

2009-02-15 @ 20:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0