Hurra för mig!

Innan jag glömmer så vill jag bara påminna om att jag har namnsdag idag! Hurra!

Kvinnonamnet  Frida är ett fornnordiskt namn som är bildat av ordet fridh som betyder 'skön, älskad'.

Igår var jag på bio istället för en drink, skönt för då slipper man ju vara social... Vi såg iallafall Slumdog millionaire som jag hade hört skulle vara bra men gäsp vilket sömnpiller. Klyschigt bollywood crap med få men fina ljusglimtar tyckte vi båda och jag var glad att jag hade köpt två stora påsar Maltesers så jag höll mig sysselsatt... Dock tyckte jag att det var alldeles för hög volym i salongen och hade gärna klagat om jag fått tillfälle (Kärring, tänker Elinor nu...)



Imorgon ska jag på möte med en advokat som ska spå min ekonomiska framtid i sin magiska kula...eller bara säga att allt ser ut att vara i sin ordning, skriva på och önska mig lycka till med alla mina pengar som ska rassla in på kontot i Mars. Innan dess ska jag träffa Nina från jobbet för att diskutera situationen över en kopp kaffe.

Ikväll ska jag egentligen träffa en kompis men jag har blivit helt anti-social (lat snarare) och vill bara häcka hemma och må bra...nej, jag får nog rycka upp mig lite nu! Förslag på vad jag kan göra nu när jag har både tid och pengar? Jag ska ju söka jobb förstås, men som vad? Vad passar jag som? Vad är jag bra på? Kan vara bra med lite hjälp...

Kram

Frida

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va!?!? Slum dog var ju jatte bra!!!



ja inte passar du som film kritiker iallafall.. det ar helt klart. Du far nog bli natt annat...;)



x

2009-02-18 @ 18:04:34
Postat av: Frida

Vem har skrivit detta?

Smaken är som baken...jag gillade den inte alls... :-)

2009-02-18 @ 18:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0