I'm back!

Sådärja, då var man frisk igen, eller frisk och frisk, kry nog för att jobba iallafall vilket inte är speciellt ansträngande...
Det var kul att träffa tjejerna igen och halva dagen gick väl mest åt till att uppdatera mig på det senaste skvallret och andra halvan till att svara på email. Ja just det ja, jag jobbade ju lite däremellan också...
Käkade resterna av chokladen som mamma hade skickat men som tjejerna hade slaktat igår...haha. Dom är så söta.

Imorgon är det redan Fredag, känns ju lite knäppt eftersom jag har inte har jobbat, men ack så skönt!

Helgen hade jag tänkt att avvara till lugn och ro, men det verkar inte bli mycket av det. Ska shoppa lite, luncha med Laura och Lisa, träffa Elinor på fika sen filmkväll med henne och Patrik. Jag ska även hinna med lite smågrejer som att lägga upp en klänning (eller ja, lämna in den till drycleanern så får dom fixa det...hehe),  köpa sandpapper och slita ett par jeans (wish me luck) och färga håret. Vila har jag tänkt att göra imorgon kväll och Lördag kväll om inget annat dyker upp. Jag ska även hinna träna. Jisses....hur ska jag hinna allt detta?

Tror faktiskt att jag ska lägga mig nu...

Kram på er alla vänner.

Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0