Min dag idag


I morse: jag och Neal gick fram till Victoria for att hamta ut ett paket pa posten. Det var sa soligt och fint. Ser ni att jag har 90-tals glajer pa mig? Kanske inte syns sa bra pa bilden. Jag rakade visst radera dom andra bilderna jag tog sa battre an sa har blir det inte.

Sen akte jag in till stan for att traffa Kai vid skolan. Medans jag vantade pa att Kai skulle komma satte jag mig pa Prets uteservering och drack kaffe.

Sen gick vi for att skriva ut vara biochemistry posters. Har ar Kai med sin nastan klara poster.


Min poster igen. Titta sa fin, inplastad och allt. Det kanns lite som sant man gjorde i mellanstadiet.. fast da var det val mest "klippa och klistra" men anda.

Sen har jag tillbringat resten utav dagen har hemma med min hog med bocker, parmar och papper. Jag har aven forsokt lista ut hur man gor Anova (statistiskt test) i SPSS..... GAAH... inte sa latt.

E x

Kommentarer
Postat av: zandra

åhh vilken snygg poster:P duktig du är ellebelle!

2009-02-21 @ 22:20:15
URL: http://intofashion.blogg.se/
Postat av: Laine

Genomförs din utbildning i anslutning till Englands motsvarighet till samhall?

2009-02-21 @ 22:21:23
Postat av: Ellbelle

Zandra: Ja visst ar jag:)



Laine: Ursakta? Sluta tjafsa.

2009-02-21 @ 22:47:54
URL: http://receptionen.blogg.se/
Postat av: Mormor

Vi längtar efter dig!



kram

2009-02-22 @ 10:02:19
Postat av: zandra

ja, det känns jätte fräscht :P ser man någon skildnad? det känns iaf mkt mörkare. men men ... guud nu ska jag åka och träna, jag har segat ihop totalt. måste komma i form! :) ledig idag så det är sköönt. vad ska du göra?

2009-02-22 @ 10:50:31
URL: http://intofashion.blogg.se/
Postat av: Ellebelle

Saknar er ocksa!

2009-02-23 @ 09:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0