Monday blues..

Idag har jag verkligen haft Monday blues...alltså smådeppig utan anledning. Jag var inte ensam...de flesta på jobbet såg ut som om de sålt smöret och tappat pengarna....(visst säger man så?)

Helgen var delvis händelselös och delvis mycket undehållande. Fredagskvällen bjöd på Beckfilm och godis. Lördagen åkte jag och shoppade en massa fint (bilder kommer en annan gång, seg uppkoppling idag) men det blev slitna jeans, nån topp, kostymbyxor och en bikini.

På kvällen hade jag ett par olika alternativ att välja emellan men valde att stanna hemma och kolla på Ghost Whisperer till tre på natten...hoppsan.

I Söndags var det tidig uppgång, mötte upp Laura på en joggingtur följt av brunch på The Crew. Här skulle jag ha tagit kort men kom på att ni redan har sett det otaliga gånger... hehe.

Vad jag gjorde igår kväll kan ni se i föregående inlägg. Hjälp vad vi skrattade och hade kul...och åt götterier förstås. Toppenkväll.

Nu sitter jag och ska äta middag, är helt insnöad på färsk spenat, keso, rostade pumpkinseeds och Thai sweet chilli dip. Till det ett par vårrullar....aaahhhh, det är livet det! Fotbollen ikväll blev inställd pga regn så jag joggade hem, såg ut som om jag hade badat med kläderna på när jag kom hem...jisses vilket skyfall...

Mamma och Pappa har nu kommit hem från semestern. Känns skönt att ha dom på fast mark igen!

Nu: Några avsnitt av Ghost Whisperer och Maltesers....

Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0