Myspys

Jag har legat i sangen ikvall och kollat pa Ghost Whisperer pa Neals laptop. Sa himla mysigt att ligga nerbaddad i sangen och kolla pa film! Det har gatt ganska bra med skrivandet i helgen, sa jag tyckte att jag fortjanade att ta det lungt och ata popcorn ikvall. Forhoppningsvis kan jag skriva klart mitt arbete imorgon kvall.


Popcorn med grillkrydda..mmm.

Nar jag tittade ut genom fonsret nyss blev jag valdigt forvanad nar jag sag det har:


Det kanske inte syns sa bra pa bilden, men det ar valdigt mycket sno utanfor (for att vara London). Sa har mycket sno kan jag inte minnas att jag nagonsin har sett i London?? Jag sag att det snoade lite i morse (jag har inte varit utanfor dorren idag) och kant att det har varit ganska kallt i lagenheten, men jag trodde aldrig att det skulle snoa sa har mycket. Sa vackert!

E ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Är det gamla eller nya avsnitt av GW???

2009-02-01 @ 22:02:50
Postat av: Ellebelle

Hehe..jag visste val att du skulle fraga....NYA!!! Jag tar med mig pa onsdag:)

2009-02-02 @ 08:42:08
Postat av: Frida

Oj, jag dör av glädje! Wohoo!! Är hemma sjuk idag, vilket kaos i stan, ring mig sen är du snäll.

Kram

2009-02-02 @ 10:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0