Skinnbyxor?

Idag överlevde jag en tur till ghettot där jag skulle handla lite grejer till mamma. Med ghettot menar jag Wandsworth alltså och grejerna mamma skulle ha var kläder som finns på ett köpcentrum där. Jisses, detta kunde verkligen misstolkas såg jag nu...därav förtydligande...
Medan jag väntade på bussen hem blev det självklart bråk på bussen innan min...polisen fick ingripa och jag ville ta kort men vågade inte...

Jag är lite sugen på att köpa skinnbyxor...vad tror ni? Hit eller miss? Dom har ett par på H&M som är snygga men frågan är om jag skulle vara snygg i dom eller om jag bara skulle känna mig 80-talstöntig...

Imorse tog jag mig en joggingtur på en mil igen, det var välbehövligt då jag stekte pannkakor klockan tio igår kväll och åt dom med sylt och glass...jag kände mig som en svullen padda imorse, men gött var det!

Nu är jag Robinsonhungrig (svälter nästan alltså) och ska strax dra hem till en kompis för att käka middag. Smarro.

Hoppas ni har det bra.

Kram Frida




Kommentarer
Postat av: Polisen

Jaha, hur var det här då? Du åkte alltså till ghettot för att köpa kläder säger du... Jo, det har man ju hört förr. Du får nog ta och följa med till stationen unga fröken!

2009-02-27 @ 22:36:50
URL: http://patrikpaprika.blogg.se/
Postat av: MI5 agent

"Psst..Frida...no no don't turn around, they can't see us talking. Just give the money and..".



Var det sa det gick till nar du skulle handla "klader" till din mamma? Hehe.

2009-02-28 @ 01:03:31
URL: http://receptionen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0