Tjejlunch

Hallouu!!

Idag efter skolan gick jag och traffade Frida and Anneli (och Elise) pa lunch. Sa mysigt sa. Vi at foratt, huvudratt och sen efterat gick vi vidare och fikade pa ett annat stalle. Jag ar saaa matt fortfarande trots att det var ett par timmar sen vi at. Det var verkligen kul att traffa Anneli igen, jag har inte sett henne pa snart ett ar och Frida och hon har inte setts pa annu langre tid. Anneli ar just nu mammaledig da hon ar hoggravid och vantar sitt andra barn om tva veckor. Nar bebisen har kommit ut tankte vi aka och halsa pa hemma hos henne och kolla pa deras nya hus. Det far inte ga ytterligare ett ar tills nasta gang vi ses.


Anneli med dotter Elise (snart 2 ar). Elise hade precis vaknat har och satt mest tyst och tittade pa mig och Frida. Hon kanner ju inte igen oss eftersom hon var sa liten sist hon sag oss sa hon satt mest och stirrade pa oss i borjan..hehe.


Lite senare blev det drag i Elise nar hon hade vaknat till och lart kanna mig och Frida lite battre, hon pratade en massa och ville sprigna omkring och leka hela tiden. Vi pratade svenska med henne men hon svarade bara pa engelska forutom vissa ord pa svenska.. sa gulligt!

E x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0