Utgang ikvall

Just nu ar Youngy har och halsar pa. Vi ska snart ivag till en forlovningsfest/30-arsfest vid Liverpool Street. Det ar ett par kompisar till Neal som har forlovat sig, plus att tjejen fyller 30. Killarna sitter just nu och dricker ol framfor teven, sjalv sitter jag sitter har inne i sovrummet och dricker vin och fixar till mig.


Tva tarzans. Jag vet inte riktigt vad dom kollar pa men jag hor asgarv inne fran vardagsrummet.


Youngy tar en djup suck och sager: "here we go again" eftersom jag alltid ska ta kort. Hehe. Han sa: jag undrar nar nan tog kort pa mig sist? Ja just det ja, det var sist jag traffade Elinor. Ja sa ar det, kommer man hit far man rakna med att bli med pa kort.

I morgon blir det filmkvall med Frida och lillebror hemma hos honom. Frida och Patte brukar ju alltid kolla pa slasher filmer nar jag inte ar med, sjalv hatar jag sana filmer..usch. Nar jag pratade med Frida forut sa hon "jaha..blir det en romanisk komedi nu da eller?". Hm..eftersom jag inte vill framsta som en mes sa ska vi kolla pa The Stranger...wuhuuu... som du ville Frida (jag har pratat med Patte han hade inte sett den)! Det ar viserligen inte en slasher, eller? Men anda laskig.

Trevlig lordag.

E x

Kommentarer
Postat av: Frida

HURRA!!! Vad kul.

2009-02-08 @ 15:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0