Yesterday

Ahh vad jag har slitet med denna bild..nodvandigt eller? Nej kanske inte, men det ar ju sa roligt att klippa och klistra. Det svaraste var att klippa bort bakrunden, jag rakade hela tiden klippa bort delar utav mig sjalv eller Youngy. Visst blev vi fina? Det har ar alltsa fran festen igar. Festen var val okej. Baren var jattefin men annars hande det val inget speciellt som jag kan beratta om. Vi akte hem inte allt for sent sa jag kanner mig okej idag och inte speicellt bakis. Har kommer lite bilder ifran gardagen i alla fall:



E ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag ser bara en massa tarzans och lattjolajbanclowner...hmmm, var det maskerad? haha

Jag är så rolig så jag tror jag dör...host host.

Ses snart lillsnäckan, då blir det film och götterier!

Kram

2009-02-08 @ 15:51:46
Postat av: Ellebelle

Ja det var det. Temat var: "Frida" det ar darfor vi kladde oss som tarzans och lattjolajbans.. HAHA.

2009-02-08 @ 17:07:45
Postat av: Frida

Usch...vilket påhopp..personangrepp...

2009-02-08 @ 18:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0