Snobbfika

Hej kara vanner.

Jag har inte gjort sa mycket spannade saker sen sist .. tyvarr. Jag har jobbat, gatt i skolan, pluggat, atit och sovit. Jag ar sa trott.... skont med fredag i alla fall!

Idag efter skolan traffade jag Frida pa en fika i ett snobbkvarter i Pimlico. Vi hade toppen vader idag sa vi satt ute och fikade!! Kan ni tanka er det? Saaa harligt. Fiket var jatte mysigt. Eller fik och fik det kanske snarare ar ett lunch stalle, jag vet inte. Dit ska vi ga igen! Jag spanade lite efter kandisar.. men som vanligt sag jag ingen. Jag kan tanka mig att det ar till sana har stallen dom gar. Men jag skulle nog inte kanna igen nan i alla fall.


Frida med mobilen i hogsta hugg..

Titta sa harligt med soool! Det varmde skont pa ryggen.

Ja vet, ni ar sakert trotta pa att se bilder pa vad vi fikar och ater jamt.. meeeen har far ni en bild i alla fall! Mohaha. Jag bestallde appelpaj och titta vilket lass med appelpaj jag fick! Frida fick avsluta den at mig for den var valdigt maktig, men ack sa god.

Jag kommer nog inte vara sa narvarande pa ett tag har pa bloggen for jag har valdigt mycket i skolan 1-2 veckor framover. Men jag litar pa att Frida haller stallningen sa lange..

Trevlig helg.

E x

Kommentarer
Postat av: Cilla

Ser ju suuupergott ut!! jag älskar att se bilder på vad ni äter ;)

Lyckso byxo er som har så soligt o fint... här är det bara kallt kallt!

Ha en fin helg tjejer! Kramar

2009-02-20 @ 18:10:06
Postat av: Elinor

Hehe..trodde att ni hade trottnat vid det har laget, men vad bra att det inte ar sa:) Tack detsamma. Kram

2009-02-20 @ 19:49:37
Postat av: Zandra

nee fyfaan vad det där ser underbart ut :) vill okcås ha sol! ja, när kommer du hem? det ska bli kul! vi ska dricka vinet vi fick utav mormor, och det blir självklart utgång, det är standard. plus något mer :) i helgen jobbar jag så det blir lugnt :) du har mkt plugg märker jag ?! =) lycka till puss

2009-02-20 @ 19:53:56
URL: http://intofashion.blogg.se/
Postat av: Mormor

Vad roligt att du kommer hem, hoppas att det finns en liten stund för oss? Henry är bättre och har kommit hem jag är så glad!

Här snöar det jätteflingor i dag det är så fint men ack så kallt.



puss puss

2009-02-21 @ 15:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0