Pa posten

Hej kara blogglasare.

Idag har varit en ganska trakig och seg dag pa grund av: regn, prov, seeeg lektion och alltmant trakig dag. Oj vad negativt allt blev? Det ar i alla fall skont att den har dagen ar over, nu ska jag mysa i sangen framfor Ghost Whisperer...ahh vad harligt. Jag har fatt dom sista avsnitten nu! Jag har aven handlat hem choklad...wooo..

Igar nar jag kom hem hade jag fatt ett brev, inuti lag det ett handskrivet brev och en nyckelring med mitt namn pa. Det var fran lillkusinen Zandra. Det stod visserligen inte nagot namn i brevet, men jag kunde lista ut vem det var ifran i alla fall:) Hon har kopte den till mig nar hon var i Malaysia. Tack den var jattefin!



E x

Kommentarer
Postat av: mormor

Vet att choklad gör underverk med humöret( om man

bortser från dåligt samvete över alla kalorier)?

Fast du åt väl 70%...eller?

Vilken jättefin nyckelring du fick, jag fick armband som bringar tur och lycka.

Saknar dig!

2009-02-06 @ 17:45:34
Postat av: Zandra

hihi

2009-02-06 @ 18:31:49
URL: http://intofashion.blogg.se/
Postat av: Ellbelle

Hehe.. nej jag at vanlig mjolkchoklad, den onyttiga varianten:)

2009-02-06 @ 19:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0