Night walk


Ikvall har jag, Patte och Neal varit ute pa promenad till Big Ben, forbi London Eye och sen tillbaka hem. Jag hade tankt mig att det skulle vara vitt och fint och snofall som igar kvall, men det var ganska slaskigt och blott. Vara fotter var genomvata nar vi kom hem. Brrr.






Ser ni spoket framfor Patrik pa tredje bilden? Skumt. Kolla ocksa pa bild nr.10..ser ni flacken dar till hoger? Det ar Patrik som springer..haha! Patte tog sats for att glida pa marken (Neal star och tittar pa brevid), vi forsokte flera ganger att ta kort pa det men det blev bara suddigt.

Kommentarer
Postat av: Zandra

va fina ni äär :)

2009-02-02 @ 22:48:39
URL: http://intofashion.blogg.se/
Postat av: Frida

haha,vad roligt.

Jag är hemma sjuk idag igen...stackars mig.

2009-02-03 @ 11:11:40
Postat av: Mormor

Visst är det mysigt med "lite" snö?????

Här i skogen har också vitt!

(Vi ligger båda i influensa)

2009-02-05 @ 12:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0