Virus.

Imorse gick jag till doktorn för jag kände mig som om jag blivit påkörd av en buss, eller iallafall ett mindre fordon. Doktorn snackade så fort som om han försökte slå världsrekord i antal ord per minut...Jag satt mest som ett frågetecken när han drog sina frågor och däremellan nåt skämt om svenskar och snö och jag vet inte allt vad det var.
Han kollade min hals, tog tempen, kände på mina halsmandlar och kollade i öronen och tyckte att jag såg väldigt stark och skandinavisk ut...fast jag hade en typisk "virus look"...ok...
Han ställde diagnos: Jag hade ett virus i halsen, svullna körtlar, virusutslag på halsen och de minsta öron han någonsin sett. Jaha, man tackar för det doktorn...



Kram på er alla.

Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0