American Idol.

På lunchrasten idag satt jag och Tracy och beklagade oss över att det bara var skit på TV. Januari är ju en fattig månad och då tycker man väl att TV utbudet borde reflektera detta och ha en massa bra filmer som man kan sitta hemma och titta på...men icke. Döm om min förvåning, och tillika glädje, när jag såg att American Idol drog igång ikväll! Två timmar av skratt och gråt blev det. Vilka clowner det finns alltså...Det bästa av allt var nog att det går imorgon kväll också, perfekt eftersom jag tänkte sitta hemma och uggla. Då har jag iallafall nåt att titta på! Tänk att så lite kan göra så mycket!



Idag har vi även pysslat med att boka hotell till vår Edinburgh-weekend. Eftersom det är Burns night när vi är där så var det ganska fullbokat på de flesta ställena. Vi valde mellan ett lite billigare hostel och en hotell-lägenhet som vi skulle ha för oss själva men som skulle kosta mer. Efter kort betänketid valde vi hotellet så nu är det fixat! Åh vad kul vi ska ha!
Vi ska även gå på Ghost Tour men det tror jag inte det är så mycket att säga om tills vi har gått den. Ska tydligen vara oerhört obehaglig och verklig. Usch, jag ser fram emot den med fruktan, spänning och lite glädje...tror jag...


I'm coming to get you...!

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Imorgon är det Fredag, något att se fram emot!

Kram och sov gott.

Update: Såg precis på nyheterna att ett plan har kraschat i Hudson river i NYC. Alla överlevde. Skönt!

Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0