Bones

Vilken härlig slappardag jag har haft. Vaknade tidigt av att nån jävel smällde så hårt i dörren att det skallrade i rutorna, så när jag ändå var vaken så tog jag på mig joggingkläderna och tog mig en tur som till slut visade sig vara 9km. Jag överträffade mig själv totalt. Härligt var det och jag har känt mig så nyttig hela dagen, fast jag bara har degat.

Efter joggingen gick jag till Fulham och handlade mat och hyrde film. Så hela eftermiddagen har jag ätit grillad kyckling med tzatziki och ätit ett par Florentiner och kollat på Bones, ett forensic drama lite i stil med CSI, jag trodde aldrig jag skulle säga detta men det här är nästan bättre än CSI...lite coolare liksom. Usch, det känns som om jag sviker Grissom, Sarah, Catherine och de andra i CSI Las Vegas när jag säger det...sorry! Men kolla själv så kan ni väl tycka till?!

Jag har varit sugen på choklad i timmar men eftersom jag inte orkar ta på mig kläderna (sitter i pyjamas) så blir det inget. Förhoppningsvis kommer paketet som mamma skickat fram imorgon så jag får vänta tills dess.

Mamma och Pappa messade förut, de har bokat resa till Teneriffa och åker första Februari...gissa en som är avis!!?

På Fredag bär det ju visserligen av till Skottland på tjejhelg så jag ska väl absolut inte klaga!

Hoppas ni har haft en trevlig helg. Själv ska jag kolla på ännu ett avsnitt av Bones! :-)


Kram Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0