Edinburgh - day 1

Nu ar vi tillbaka efter en jatte bra helg i Edinburgh! Vi hade fint vader nastan hela helgen. Det var dock ganska kallt, trots att vi hade flera lager av klader.  Edinburgh var i alla fall jatte vackert med trevliga mannsikor, inte alls lika mycket folk overallt som i London. Sa skont att slippa trangseln. Allt gick sa himla bra den har helgen, flyget dit gick jatte snabbt och resan fran flygplatsen till lagenheten likasa. Lagenheten som vi hyrde lag i ett perfekt lage nara allting, sa vi hade gangavstand till allt hela helgen. Perfekt helg!

Har kommer lite kort fran i fredags.

1. Pa flygplatsen i London. Laura och Frida. 2. Natalie och Lisa. Natalie ser jatte forbannad ut pa Lisa.. 3&4. Pavag i bussen fran Edinburgh flygplats in till centrum. Frida underholl med dans.



5,6&7. Val inne i stan gick vi till en pub som lag precis vid varan lagenhet. Lisa och Natalie stannade hemma for att vila upp sig efter resan. Vi landade ganska sent sa vi hann inte vara ute sa lange.


8. Frida, jag och Laura. 7. Turistkort bakom baren. 8&9. Frida posar.

Jag har tagit hur mycket kort som helst den har helgen sa jag orkar inte lagga upp alla i kvall. Bilder fran i lordags och idag lagger jag upp i morgon kvall i stallet.

E x

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mysigt det ser ut! Roligt att helgen blev så lyckad.Fina kort på fina tjejer!!

kram

2009-01-26 @ 19:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0