Host host..

Idag skulle jag egentligen aka till Putney for att ata lunch med Frida, Natalie och Lisa men jag ar fortfarande sjuk sa jag fick stanna hemma i stallet. Sa det var ju trakigt. Det ar jatte fint vader idag, sa det hade ju varit trevligt att gora nat. Men min forkylning verkar bara bli varre och varre. I natt hostade jag en massa att jag hade svart att sova. Bara jag ar frisk till nasta helg nar vi ska aka bort sa ar jag nojd. Jag har laddat har hemma med en massa vitaminer och nyttigheter sa det ska jag val bli.


I morse traffade jag Patte en svang, vi tog sallskap till Victoria. Det ar sant harligt vader ute idag sa det var skont att komma ut i solen en stund. Forst gick vi till posten for att hamta ut ett paket med peruker (hehe) till Patrik som han hade bestallt. 


Sen gick vi till apoteket dar jag kopte hostmedecin och lite annat nodvandigt. Sa nu ska jag val kunna sova i natt!! Hoppas jag.

Nej nu ska jag forsoka plugga lite.

Trevlig lordag pa er!

Elinor ♥

Kommentarer
Postat av: pratrik

blundar som vaaanligt på kort. suck

2009-01-17 @ 18:29:38
Postat av: Mormor

Hoppas att du snart är frisk! Vad snygg Patrik är,

jättefint kort på honom.



Kramisar

2009-01-17 @ 20:36:20
Postat av: Ellebelle

Javisst han ser sa stilig ut sa:)

2009-01-17 @ 21:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0