Köttexpressen.

Ojojoj, vilken superrolig helg jag har haft! Oväntat faktiskt.

I Fredags mötte jag upp Johanna i Clapham på vin, skvaller och catch up. Vi hade ju en "positiv kväll" där man bara fick vara glad och positiv om allt och jisses vad bra det blev. Vi hade så roligt och var på toppenhumör. Vi gick på några olika ställen och hittade på lite bus innan vi hamnade på Clapham North där vi går ibland. Ett trevligt ställe och alltid garanterat mycket folk. Vi började prata med några killar som det senare visade sig att jag kände. Vi hade till och med varit på hans födelsedagsfest för nån månad sen...herregud! Helt sjukt att ingen av oss kände igen varandra för Johanna var på den festen också...jaja. Dom är iallafall kompisar med Elinors kille, Neal, och även mitt ex. Så det var ett roligt sammanträffande. Vi gick vidare på klubb och svingade våra lurviga till tidigt på morgonen. Hade verkligen en toppenkväll!! Glömde dock bort att ta kort...förlåt!

Mådde väl sådär igår men det var bara att ladda batterierna för att träffa upp Elinor men det har hon ju rapporterat om redan. Också en toppenkväll! Tack till Jonas som är så generös och snäll mot oss!

Idag gick jag en långpromenad på en och en halv timma i solen. Det har blivit lite varmare nu i London och det tackar vi för.
Sen städade jag lyan innan jag åkte till Patrik för filmkväll med godis och chips. Vi kollade på The Midnight Meat Train som vi döpte om till Köttexpressen. Filmen var helt ok och vi skrek högt vid ett flertal tillfällen...men sen hände en grej och allt spårade ur...Jag vill så gärna berätta men kan inte för det förstör om nån ska se den.

Såhär snygga var vi på filmkvällen...observera mina strumpor...hittade inte två likadana. Hoppsan.

Nu har jag precis kommit hem och ska strax lägga mig. Imorgon drar fotbollen igång igen, HURRA!!

Jag har dessutom blivit beroende av vårrullar och det måste jag snart lägga av med, annars kommer jag att se ut som en snart! Men det är ju så gott...speciellt när man dränker dom i sötsur sås...åååhhh. Ok, nu ska jag lägga av...

Hoppas ni har haft en bra helg ni med!

Kram Frida


Kommentarer
Postat av: Clown

Tva tarzans i en spegel. Men vart ar chibban och dirren?



Usch..typiskt er och kolla pa ackel filmer! Jag som var sa avis att jag inte kunde komma ikvall, men det kanske var lika bra det da.

2009-01-12 @ 00:27:43
Postat av: platte

laru upp dom där bilderna? haha...

2009-01-15 @ 21:29:32
Postat av: tomten

bara så ni vet gott folk. Det var INTE frida som kom på det där skämtet om att filmen "spårade ur"...

2009-01-15 @ 21:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0