Kvallens soppa

Neal gjorde som sagt soppa ikvall. Den blev riktigt smarrig. Dessutom valdigt nyttig! Soppan inneholl linser, morotter, selleri och starka kryddor som sen var toppad med lite grekisk yogurt.


Dagens soppa


Broccoli och spenat soppa som Neal gjorde for ett par dagar sen. Ocksa god och nyttig!

Soppa kanns valdigt nyttigt och bra att ata till middag tycker jag. I alla fall nar den har hemmagjord och man kan gora den fettsnal och naringsrik.

Nu skulle det smaka gott med Fridas hemlagade pannkakor till efterratt........ For det ar val sa det ska vara? Soppa och pannkaka. Fast det ar val egentligen pa torsdagar man ska ata det va?

Vi hors och stors.

E x

Kommentarer
Postat av: Frida

ÅÅÅHHH vad smarro det såg ut. Jag har monstercravings...vill ha godis! Men jag tror jag ska spara mig och svulla på Fredag kväll! ;-)

Jag får väl bjuda hem dig på pannkakor nån dag lilla loppan.

Kram

2009-01-14 @ 23:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0