Lördagslunch.

Imorse när jag vaknade var det jättefint väder, raka motsatsen till vad som var förutspått...regn, kraftiga vindar och allmänt obehagligt var vad jag trodde jag skulle vakna upp till. Så jag tog glädjefullt på mig joggingkläderna och tog mig en tur.

Sen var det dags att bege sig till Putney för att möta tjejerna på lunch. Elinor ringde och sa att hon var dålig, stackarn, så hon höll sig hemma och Laura skulle till frisören så det blev jag, Natalie och Lisa som träffades på Wagamama för lite god mat och gossip. Jag åt mitt vanliga: Ebi Kare Lomen, en ganska spicy soppa gjord på kokosmjölk, chili, nudlar, räkor och lite annat smått och gott. Helt fabulöst god!!


"Eat me..."

Efter maten tog jag och Lisa en kaffe eftersom Natalie skulle iväg på ansiktsbehandling, men först kollade vi lite i affärer, köpte choklad och lite annat krafs. Jag köpte bland annat en liten söt sockerskål som jag ska ha mina smycken i.

Natalie kanske ser lite sur ut men det var för jag blev aldrig nöjd med bilden så hon tröttnade efter ett tag... Själv står jag och gräver i min påse med Lindt choklad som jag tyckte att jag var värd...Gottgottigottgott!! Med risk att låta som Elinor nu men ser ni att jag har utsläppt hår? :-)

Egentligen skulle jag ha åkt ner till Richmond ikväll och gått på en drink med Laura, men det visade sig att vädergudarna inte var på vår sida och det började blåsa och regna så jag stannade hemma istället. Köpte vårrullar och en minipåse Maltesers istället och nu sitter jag och kollar på skräp på TV.

Just det ja, min kompis Claudia har varit i Brasilien en månad och hälsat på sin familj och hade presenter med sig tillbaks till mig. Eller ja, hon kom hem för ett par veckor sedan, men hennes väska har varit försvunnen någonstans i världen och hon fick tillbaks den i förrgår. Anyway...hon hade med sig godis (som jag och Laura åt upp innan jag hann fota det), tvål, hudkräm och en liten handduk hennes mamma hade broderat mitt namn på! Gulligt tyckte jag!

Presenter till mig!

Nu ska jag slötitta lite på TV och chatta lite med Cilla.

Sist men inte minst ett stort GRATTIS till mina kära vänner Mia & Johan som får tillökning i familjen i Augusti! Underbara nyheter!

Kram Frida.

Kommentarer
Postat av: Elinor

Jag tyckte val att det var nat annorlunda med bilden pa dig! Vad fint det var! Det borde du ha oftare.



Har Claudias mamma broderat ditt namn pa en handduk? Oj!!

2009-01-18 @ 10:45:14
Postat av: Sonny

Underbart.



Det skönaste som finns är faktiskt att starta dagen med en joggingtur seriöst! i love it. Den där maträtten såg inte pjåkig ut heller!



ha en trevlig dag!

2009-01-18 @ 10:51:52
URL: http://thehustler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0