Min Nyårsafton!

Nyårsaftonen började tidigt med att jag åkte in till Örebro redan vid åtta. Lastade av mina grejer vid Stinas och sen åkte vi, alltså Stina, jag och Ella till gymmet för att först sola, sen träna och efter det bada bubbelpool. Träningen var på två timmar och verkligen superkul. Det var 4 x 30minuters pass: Step, Bodypump, Bodyjam och Bodycombat. Steppen var jättekul men man fick hålla tungan rätt i munnen, på pumpen insåg jag hur svag jag var i överkroppen(hantlar skall inhandlas snarast!), jammen var jättekul men jag är lite för stel för att dansa...och till sist combat som var skitkul! Bara en massa boxning. Efterår var vi alla helt slut och slappnade välförtjänt av i bubbelpoolen. Idag har jag en otrolig träningsvärk i hela kroppen och jag fasar för att det kommer att bli värre imorgon...jag som ska shoppa, hur ska det gå...?

Här spexar vi och har roligt i bubbelpoolen!

Efter detta åkte vi hem och åt en massa godis och lekte lite med Stina och Magnus barn, Ebbe och Sigrid. Dom är så himla söta och snälla.
Jag provade en proteinbar med pepparkakesmak som var jättegod. Jag köpte även en ny(?) Marabou choklad med lakrits i. Wow!!! Supergott.
Magnus tog med barnen ut och jag och Stina började fixa oss inför kvällen och dukade inför middagen.

1) Dukat och klart! 2) Stina bjuder på Champagne! 3) Stina, Ella och jag(som ser ut som en tarzan tyvärr...).

Vi bjöds på Toast Skagen till förrätt, Grillad kyckling(grillad utomhus!), potatisgratäng och rostade grönsaker i ugn till huvudrätt och till efterrätt blev det vit-och mjölkchokladspannacotta med hallonsås och till det bjöds det på Dooleys! Åh vad gott allt var! Vi åt tills vi nästan sprack. Vi tjejer började sedan bli ganska trötta, dels var man däven efter maten men vi hade ju även tränat och badat vilket gör en trött också, så vi drack inte speciellt mycket, vilket var skönt.

4) Girlsen, 5) Jag och Ebbe busar. 5) Lilla familjen...haha... 6) Magnus och en nyvaken Siggan.

Vi hade iallafall jättetrevligt och vid tolvslaget gick vi alla ut och skålade, utom Magnus som stannade inne med Sigrid som precis hade vaknat. Sen satt vi uppe ett tag och Janne försökte lura på mig en busgrogg på Explorer Jordgubb/Lime, RedBull och smultronläsk. Supergott men om jag hade druckit hela den hade jag aldrig somnat! :-)

Nyårsafton kan sammanfattas som en toppenkväll med goda vänner! Det kan inte bli mycket bättre! Tack så mycket!!!!
Nu hoppas jag att brudarna kommer och hälsar på snart!

Idag har mamma, pappa och jag hunnit varit ute och gått en långpromenad, sen solade jag och slingade håret innan lyxig middag här hemma. Nu sitter jag i min pyjamas igen och allt känns som vanligt! :-) Det är jättekallt ute, -12.5 grader så man vill inte göra annat än att sitta framför brasan och värma sig.

Imorgon bär det av till Stockholm och nya äventyr!

God fortsättning på det nya året önskar jag er alla!

Kram Frida.

Kommentarer
Postat av: Ellebelle

Ser att du har andrat harfargen, vad fint det blev! Luggen med.

2009-01-01 @ 20:18:31
Postat av: Frida

Tack! Jag har lagt i lite ljusa slingor ikväll men det syns inte jättemycket. Luggen ska vara fram egentligen men jag orkade inte... :-)

Så, nu vet du det! Haha.

Ses på Söndag, plugga på nu din stackare.

Kram

2009-01-01 @ 21:10:18
Postat av: Missbumblebee

Ha ett fint år 2009:)

//Missbumblebee

2009-01-01 @ 21:13:32
URL: http://missbumblebee.blogg.se/
Postat av: Ellikaramelli

'din stackare' haha.. ja det kan behovas att nagon tycker synd om mig:) Idag har det inte blivit nagot gjort dock...blaaaa. Har bara varit hemma och kant mig seg och kollat pa tv typ hela dagen.



Jau far tau mej en titt pa sondag dau.



Haj.

2009-01-01 @ 21:47:10
Postat av: Laine

Jag ser också att du har fixat håret Frida.. inte bara Elli som gör... Varför får inte jag någon cred? :(

2009-01-02 @ 11:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0