Mitt skrivbord

Hej kara blogglasare!


Idag kom Frida tillbaka till London, sa vi passade pa att traffas pa en fika nar hon kom med bussen fran flygplatsen till Victoria. Vi drack kaffe och at morotskaka pa Pret.

Sen har jag och Neal varit och sprungit har pa morgonen, vi sprang vara vanliga runda (som inte ar sa varst lang) till Big Ben, over bron och sen tillbaka. Det gick val halvbra maste jag saga, kanner mig inte alls i form. Fast det var anda skont att komma igang lite. Snart ar det ju sommar, sa nu far man val borja trana magen och sant dar igen som jag inte har gjort pa typ ett halvar. Jag har i alla fall lite nya prylar att anvanda nar jag springer som jag fick i julklapp av Neal. Jag fick ett san dar liten vattenflaska med ett hal i som man ska ha nar man springer (nan som fattar vad jag menar?), en ipod hallare och ett pannband i fleece sa jag haller oronen varma.

For ovrigt ar det svin kallt i London just nu, formodligen ingenting jamfort med dar hemma, men i alla fall. Den har lagenheten ar i alla fall inte gjord for att sta emot kyla...brrr. I kvall ska Neal gora en varmande soppa fran ett recept fran min nya soppbok bok jag fick av Neals mamma i julklapp. Det ska bli spannande att se hur den smakar. Jag har forsokt mig pa att gora soppa en gang i mitt liv och da smakade den typ ingenting. Hoppas Neal lyckas battre.

Foresten, ga in och rosta pa mina vinterbilder har och har sa vore ni gulliga! Ge mig 10 tack!

E x

Kommentarer
Postat av: Erik

Två givna tior!!

2009-01-04 @ 18:58:39
Postat av: Björn

Gav bilderna en 2:a och en 3:a...



PS: snart ska jag bli normal.



Postat av: Ellebelle

Erik: Tack!



Bjorn: ett tips, ta tag i ditt liv och flytta ut ur det dar jakla garaget nangang.

2009-01-04 @ 19:31:51
Postat av: mormor

Hej!



Vilka fina bilder du har tagit, jag har röstat på båda!Hoppas att du vinner.

Här är riktig vinter och det är så himmla vackert ute!

I morgon är det jobbardag igen, när jag åker hem skall Sofie följa med och sova över. Vi skall ha lite myspys.



Ha det så bra! Kram.....

2009-01-04 @ 20:34:44
Postat av: mormor

Hej!



Vilka fina bilder du har tagit, jag har röstat på båda!Hoppas att du vinner.

Här är riktig vinter och det är så himmla vackert ute!

I morgon är det jobbardag igen, när jag åker hem skall Sofie följa med och sova över. Vi skall ha lite myspys.



Ha det så bra! Kram.....

2009-01-04 @ 20:35:42
Postat av: mamsen

riktigt fina vinterfoton håller tummarna att

du vinner självklart blev det två tior.

2009-01-04 @ 20:41:36
Postat av: Ellebelle

Ja vad bra att ni har rostat:)

2009-01-04 @ 23:21:10
Postat av: Laine

Det var Erik som fejka mitt namn, jag gav två tolvor ju!

2009-01-06 @ 10:47:27
Postat av: Erik

Hej hej jag heter Erik och är ett litet mehä! Elinor vill du bli min kompis för jag har inga? :(



P.S jag gillar godiz och schebab! d.s

2009-01-06 @ 10:48:48
Postat av: Ellebelle

Ni far garna ga in och rosta 1:or pa dom som ligger over mig ocksa. Tack pa forhand.

2009-01-06 @ 17:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0