Oroliga?

Jag förstår om ni är oroliga och undrar vart jag har tagit vägen, det har jag ju märkt med era oroliga email och kommentarer...anar ni sarkasmen där?
Jag har iallafall haft en tråkig vecka på jobbet och inget att rapportera om så jag har besparat er en massa klag och bitterhet.
Jag har varit så duktig och ätit nyttigt iallafall och joggat varje dag så nu är jag tillbaks på "pre-christmas" vikten igen, lite under till och med. Gött.

Imorgon ska jag och Johanna ut på ett glas vin. Vi har klagat så mycket i veckan att imorgon ska vi ha en "positiv kväll" då man inte får säga nåt negativt. Gör man det blir man bestraffad...vad straffet blir ska vi bestämma imorgon...detta ska bli kul.

På lördag ska jag ut med lill-snäckan Elinor på en sofistikerad drink. Mucho roligt.

På söndag ska jag jogga tänkte jag beroende på tillståndet...sen ska jag till Patrik på filmkväll. Wohoo!

En helg jag ser fram emot.

Elinor: Jag mailar dig imorgon.

Alla andra: Over and out.



Kram Frida

Kommentarer
Postat av: cilla

amäh... orolig... nä men otålig!

De e glest me uppdatering här köna! Skitsamma att du har en tråkig dag... de e kul att läsa om ialf ju! Inte minst vad du äter, haha!!

A ja... får hoppas på helguppdateringen imorn då ;)

puss puss lovely!

2009-01-11 @ 00:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0