Plugg med Kai

Idag var forsta dagen tillbaka pa Uni i ar, fast jag hade inga lektioner idag utan jag var bara dar for att traffa Kai och plugga lite matte med henne. Vi har namligen prov pa torsdag. Usch och fy. Den har veckan har vi GIS week, Guided Independent Study, sa vi har inga lektioner. Vilket ar bra for da kan vi plugga infor alla inlamningar vi har nu i Januari.

Efter lite matteutrakningar gick vi till Starbucks och drack kaffe. Ser ni foresten att jag har utslappt har for ovanlighetens skull? 


Kai.

Foresten ga in har och kolla pa Patriks senaste film, for er som inte annars laser hans blogg. Jatte bra ar den! Isabel ar sa rolig och Patte ar sa duktig pa att klippa och greja!

E ♥

Kommentarer
Postat av: mamsen

tycker du ska ha utsläppt hår lite oftare

2009-01-06 @ 21:21:35
Postat av: Elinor

Jag visste att du skulle saga det mamma:) Jaja.. kanske. Det maste bara bli lite langre.

2009-01-06 @ 21:35:15
Postat av: Laine

Håller med Susanne ang ditt hår!

2009-01-07 @ 11:12:19
Postat av: laine

Har ändrat mig. Kan du inte ha utsläppt på ena sidan och uppsatt på den andra sidan!



Jag ändrar mig ofta, det enda som inte ändras är att jag alltid vill bo i ett garage

2009-01-07 @ 19:34:48
Postat av: Frida

Du är alltid vacker!

Nu undrar jag ju: Vad är det där för tröja, minns inte att det har rapporterats om den... ;-)

Kul att du var på jobbet idag! Ses på lördag.

KRAM

2009-01-07 @ 23:43:29
Postat av: Ellebelle

Frida: Den ar fran Indiska. Minns bara att jag sa att jag handlat en del toppar i Sverige, tror aldrig vi gick in pa detalj:) Tror inte att jag har fatt en detaljerad rapport angaende dina inkop heller? Eller?

Kram

2009-01-08 @ 11:38:16
Postat av: mormor

Ellebelle!

Du är alltid lika söt oavsett hur du har håret!

Jag har kollat på Patriks film...jättebra.

Tänk att jag har så duktiga barnbarn...

Vad skall det bli av nästa generation månntro??????



Kramisa



2009-01-08 @ 18:36:56
Postat av: Frida

Kul med din mormors kommentar...haha. Nästa generation...tänker på livets efterrätt..hehe, du fattar! :-)

Nej, du har rätt, vi får gå igenom det på lördag beroende på hos vem vi ses.

Kram

2009-01-08 @ 22:40:00
Postat av: Erik

Elinors mormor verkar trevlig... En fika kanske?

2009-01-09 @ 09:54:38
Postat av: Elinor

Jag antar att det ar Laine som ar i farten som vanligt (den senaste kommentaren)?



Frida: Jasa, sa det blir forfest ocksa? Kan jag komma till dig i sant fall? Tror att Youngy och Neal ska ha filmkvall har hemma i morgon. Sen ar det nog narmare till South Ken ifran dig. Eller..jag mailar sen sa far vi bestamma nagot.

2009-01-09 @ 14:54:32
Postat av: Erik

Jag är kär i dig Elinor!

2009-01-10 @ 10:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0