Packning!

Just nu kollar jag på American Idol och packar lite i pauserna. Imorgon bär det ju av till Edinburgh med tjejerna för en weekend av sightseeing, god mat och nya upplevelser. Kommer visst att vara kallt däruppe så jag måste packa varma och sköna kläder.

Jobbet idag kändes ganska oseriöst faktiskt. Vi har mest skrattat och skämtat hela tiden för det har inte varit så mycket att göra. Nån prins från Saudiarabien var på besök samt nån Engelsk höjdare så det höll oss upptagna ett tag. Om ni bara kunde se vilka bilar dessa royalties dyker upp i...helt otroligt alltså. Värda mer än vad jag tjänar under hela mitt liv förmodligen...


1: Laura mitt i maten. 2: Tracy ville INTE vara med på bild!

Igår kollade jag klart på Bones, joggade och åt vårrullar, idag har jag joggat igen och ätit vårrullar...hmm...vilket spännande liv va?!

Nu väntar jag på att lilla Elinor ska ringa mig så vi kan snacka packning.

Kram på er alla.

Frida

Kommentarer
Postat av: Tarzan

Oj vilka snygga kort...heurm..host...

2009-01-22 @ 23:08:59
Postat av: Frida

Ursäkta??!!

2009-01-22 @ 23:20:15
Postat av: Tarzan

Jag sa att det var fina kort. Jag har fortfarande lite hosta. Den verkar inte vilja forsvinna. No..host..rd.

2009-01-23 @ 00:16:04
Postat av: Mia

Du kommer få skörbjugg darling!! Ha så trevligt på resan! KRAM

2009-01-23 @ 07:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0