Sen sist har jag..

Hej kara blogglasare!

Jag har varit lite osocial nu ett par dagar. Jag hade ju prov igar sa jag har varit upptagen med att forbereda mig infor det. Men nu ar det avklarat sa nu ar det bara att borja med nasta grej, snart i alla fall. Forst ska vi till Edinburgh i helgen sen ska jag dra igang med nasta projekt.

Igar gick jag och runt och drog pa Oxford Street ett tag medans jag vantade pa att Patte skulle sluta jobbet. Jag kollade lite i affarer och upptackte att dom hade fatt in en massa varklader. Kanner mig lite efter pa den fronten. Har inte sa stor koll pa kladsortimentet just nu. Nar Patte hade slutat jobbet gick vi till en maskerad affar i Soho for att kolla efter grejer till Patriks nasta film (Patrik the director!!), men lagom tills vi kom fram hade dom stangt! Typiskt. Sa vi gick vidare till en bar i stallet, vi skulle egentligen fika men Patrik var hungrig och stallet sag trevligt ut sa vi gick in.

Det ar val ungefar vad jag har sysslat med sen sist. Jag har lite bilder fran jobbet idag som jag tankte lagga upp sen, forst maste jag ata.

E x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0