Sorry...

Förlåt för urdålig uppdatering, Elinor pluggar och jag har ju fått dille på Bones så jag sitter klistrad framför det på kvällarna. Igår var det fotbollsträning och ikväll joggade jag 7km. Nu ska jag trimmas inför sommaren tänkte jag...men med tanke på den mängd choklad jag har tryckt i mig de senaste dagarna så får jag nog ta och jogga lite längre imorgon...hehe.

Överträffade mig själv och lagade skitgod mat ikväll, stekte upp rödlök, vitlök, körsbärstomater och kycklingfileer och blandade i en burk butterbeans och en burk tomatkross och lät det puttra med salt och peppar. Serverades på en bädd av färsk spenat. Supergott och nyttigt.

Ganska dött på jobbet på eftermiddagen idag då många kollade på Obama. Dom visade det på storbildsteve i main office, men jag kollade via CNN istället. Historiskt!

Annars har väl inget nytt hänt, men imorgon jobbar Elinor så då ska vi nog hitta på nåt att skriva om. Tills dess..

Over and out.

Frida x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0