Stackars mig

Jag ar sjuuuk. Ville bara saga sa ni kan tycka synd om mig. Jag har ont i halsen och kanner mig allmant hangig.... Idag har jag i alla fall varit pa jobbet. Det var val trevligt. Valdigt dimmigt i morse pa vagen till jobbet och lite allmant disigt och trist vader. Annars var det som vanligt, en ganska seg och langsam dag. Forutom att jag fick godis da forstas..hehe.



Det har hade Laura med sig till mig ifran Australien. Mm..



Frida och Laura pa lunchen idag. Idag var forsta gangen jag traffade Laura sen hon kom tillbaka fran sin semester.

Just nu sitter jag och gommer mig inne i sovrummet och vantar pa att fa mat. Jag vill ata! Neal har lagat soppa tror jag, men just nu ar rormokaren har och fixar och trixar inne i koket sa jag kan inte ata. Jag orkar inte vara social och prata om en massa ointressanta saker sa jag haller mig inne i sovrummet och later Neal skota snacket. Jobbigt bara att maten ar i koket..

E x

Kommentarer
Postat av: frida

Men stackars lilla snäckan!!

Krya på dig nu!

Mailar imorgon.

puss xxx

2009-01-14 @ 21:29:14
Postat av: Ellikaramelli

Tack. Kanns redan lite battre nu efter lite sympati.

2009-01-14 @ 22:28:52
Postat av: mamsen

Min lilla Ellis sjuk, vad jobbigt

tänker på dig, vilken tur att Neal pysslar om dig.

Kram Mamsen

2009-01-14 @ 23:52:49
Postat av: Mormor,Henry

Många krya på dig kramar från oss!

Love you!

2009-01-15 @ 19:51:52
Postat av: patrik

hahaha... din osociala jävel :-P... hur länge stannade rörmokaren då?

2009-01-15 @ 20:21:44
Postat av: Elinor

Mormor och Henry: tack.



Patrik: Ja alltid!! Haha. Du skulle ha gjort samma sak, eller hur? Han var val inte har sa lange.

2009-01-15 @ 20:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0