Suddiga prinskorvar!

Hej alla små hjärtan.

Denna dag har varit en mycket bra dag förutom att jag var jättetrött eftersom jag sov dåligt. Hade mardrömmar om diverse suspekta saker...

Två stycken var sjuka idag på jobbet så jag erbjöd mig att hoppa omkring i de olika byggnaderna(4st) och täcka för raster och luncher. Det var ganska skönt för tiden gick så fort. Det bästa av allt var att Laura var tillbaks idag från en månad i Australien! Åh vad det var kul att se henne. Det kom nästan en tår. Vi har haft fullt upp med att ta igen allt skvaller så tiden bara rann iväg, självklart glömde jag ta kort på henne, det får bli imorgon! Hon hade med sig godsaker från andra sidan jorden som vi har smaskat i oss idag. Mums.

Jag gick omkring och var så nöjd med mina nymålade naglar så jag tänkte att jag förevigar dom så ni också får se...jo men visst, fingrarna ser mest ut som suddiga prinskorvar med nån dassig färg på...


Prinskorv med bröd, någon?

Men säg den lycka som varar, självklart blev jag fult tacklad in i ett stängsel på fotbollen så jag halvbröt en nagel och färgen lossnade på två. Om man tänker efter är det väl ganska skönt att det i min värld inte är svårare sorger än så just nu... :-)

Nu har jag ätit vårrullar (surprise) och sen en massa rostade frön med honung så jag är mätt och belåten. Ska fixa morgondagens lunch, hänga tvätten och sen ska jag krypa till kojs. Börjar tidigare imorgon på grund av dåligt med personal. Jag till och med erbjöd mig till chefen, jag vet inte vad som flugit i mig...

Hoppas ni har det bra alla tarzans och clowner därute!

Kram FRIDA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0