Edinburgh - day 3

Sista dagen utav Edinburgh kommer har:


1. Varan fina lagenhet som vi bodde i over helgen. 2. Fonstret. 3. Mitt och Fridas rum. 4. Vid frukosten.


5. Ahhhh. 6.Gluffs. 7.Tugga tugga. Frida tog ett "gluffs bildspel" pa mig som hamnd fran forra veckan nar jag gjorde ett pa henne.


8. Efter frukosten gick jag och Frida pa promenad, dom andra tjejerna skulle kolla i affarer sa dom hangde inte med. Det regnade ute sa Frida fick anvanda scarfen som skydd. En liten tot gumma pa promenad..tralala. 9&10. Vi gick till berget. Kolla vad fint! 11. Tank att kunna ga pa sondags promenad har och kolla pa utsikten. Om vi hade haft mer tid hade vi gjort det.


12. Efter promenaden hoppade jag och Frida pa turistbussen och akte pa sightseeing runt stan. Valdigt bra idé tyckte vi for man fick se sa mycket. Det var dock valdigt kallt efter ett tag. Det som var sa skont ocksa var att man fick lyssna genom horlurar i stallet for att det star en tarzan langst fram i bussen och drar daliga skamt.13. Drottningens slott som hon bor i nar hon ar i Skottland. 14. Ett torn. Det byggdes efter the battle of Trafalgar ( i London) 1805. Titta vad jag larde mig mycket! 15. Slottet (det gamla) bakifran.


16&17. Pa flygplatsen.

Snipp, snapp, slut, sa var sagan slut!

E x

Kommentarer
Postat av: nisse

vicken fin lägenhet ni hade!!

2009-01-28 @ 08:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0