Knack knack..

Alldeles nyss knackade det pa dorren har hemma. Vem kan det vara tankte jag och gick till dorren, det maste ju vara nagon utav grannarna for vem skulle det annars vara? Dessutom maste man bli inslappt genom porten for att komma in i lagenheten. Nar jag oppnar star det en tant dar med en liten dator i handen och undrar om jag kan svara pa nagra fragor. Jag svarade att det kan jag val gora eftersom jag inte vagade saga nagot annat. I mitt huvud svor jag och tankte va fan skulle jag oppna dorren forr. Synd att vi inte har ett san dar kikaroga, eller vad det nu heter. Den dar lilla undersokningen tog i alla fall hur lang tid som helst. Hon fragade en massa fragor om parkeringen har utanfor, gatsopning, om folk ar trevliga pa gatan (haha) och om jag ar radd for att ga omkring i omradet i morkret och sa vidare. Jag undrar vad det var for en javel som slappte in henne i huset? Varfor ska det alltid springa omkring en massa dorrknackare haromkring? Sa jobbiga. Men eftersom jag ar sa  trevlig sa svarade jag ja pa fragan om det gar bra att dom kontaktar mig i framtiden for sana har undersokningar. GAAH!!


Hittade den har bilden nar jag laste om fetma forut. Hoho.. fast samtigt sa sann.

I morse gjorde jag nat klantigt som jag tankte dela med mig utav med er. Jag satt framfor datorn och laste aftonbladet och at flingor med mjolk som jag brukar gora. Helt plotsligt rakade jag flaxa till med armarna (av nan anledning) och valte darmed skalen med mjolk och flingor over hela mig... aahh..kall mjolk..brrr. Det var flingor och mjolk over hela golvet, stolen och over mig. Ah.. typiskt.

Jag ar fortfande lite krasslig.. Jag hade hoppats pa att Neal skulle kunna kopa glass till mig nar han kom hem fran jobbet, men just idag skulle han inte komma hem efter jobbet utan aka direkt till Youngy!! Suck.

E x

Kommentarer
Postat av: plattrik

hehe... klant!!

snygg bild förresten :-P

2009-01-15 @ 21:36:57
Postat av: Frida

Men tarzan alltså...vad fick du för besväret? En trisslott..haha.

Maila mig imorgon! It's an order...

Kram



Björn: Vad håller du på med?? Är du med Elinor nu?

2009-01-15 @ 23:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0