My day so far

Freeedag idag! Jag ska visserligen mest plugga i helgen, men det ar anda skont att inte behova aka till skolan eller jobbet. Idag efter skolan var jag till gymet en svang och svettades lite. Jag har faktist varit dar 3 ganger den har veckan! Sa jag borjar komma igang nu igen efter julen och forkylning och allt vad det nu har varit. Idag nar jag var dar visade dom Smallville (gammalt avsnitt) pa tv sa jag kollade pa det medans jag tranade, det ar sa mycket lattare att trana nar man ar distraherad av nagonting.

Efter gymet gick jag till Nike Town for att kopa nya joggingklader. Jag kopte en troja och running tights. Trojan ar en forsenad julklapp ifran Neal, jag fick en liknande i julklapp av honom men som inte riktigt passade mig sa vi lamnade tillbaka den. Den har trojan kanns battre. Nar jag anda var dar passade jag pa att kopa mig ett par ordenliga running tights ocksa. Bade Neal och Frida har ju det, sa jag vill ju inte vara samre jag...:) Tror dessutom att dessa kommer vara skonare att springa i an mina vanliga traningsbyxor.


Titta dom har reflexer ocksa!

Efter att jag hade varit hemma och lamnat av mina grejer gick jag vidare till doktorn for att ta ut min p-stav i armen. Jag har velat gora det jattelange men det har helt enkelt inte blivit av. Det kanns sa himla bra att jag antligen har fatt det gjort! Kliniken ligger precis runt hornet ifran min lagenhet och doktorn jag traffade var jattetrevlig, sa det kanns bra infor framtida besok. Jag fick bedovning i armen, men det kandes anda lite olustigt nar hon gravde innanfor skinnet. "Nu ar jag snart dar.. ska bara skrapa bort lite vavnad forst sa...ja nu.." uuhh. Hon sa att det tar mycket langre tid att ta ut den an att ta in den, men det kandes som om det gick ratt fort anda. Hon klagade over att dom hade satt in den pa fel stalle dessutom. "Det har maste det vara en sjukskoterska som har gjort" sa hon. Jaha. Det basta av allt ar att det mesta inom sjukvarden ar gratis i det har landet! Doktorsbesok och p-piller kostar ingenting! Hon gav mig bara en kartong med p-piller innan jag gick, det kandes ovant. Annars ar man ju van vid att fa ett recept for att sen betala skjortan for att losa ut det.


Min stackars arm.

Sist men inte minst, idag pa lektionen i morse sa fick vi tillbaka vara matteprov (later som hogstadiet nu) och jag hade fatt jattebra betyg!! Fast jag var egentligen aldrig sa orolig over det har provet, det kandes ratt bra nar jag skrev det. Det ar andra grejer som jag ar mer orolig over.

E x

Kommentarer
Postat av: Zandra

Vilka snygga träningskläder ;)

2009-01-31 @ 09:41:33
URL: http://intofashion.blogg.se/
Postat av: mamsen

Vad glad jag blir att det går bra för dig i skolan

2009-01-31 @ 17:51:35
Postat av: mormor

Har du ätit P-piller förut?



Vad roligt med ditt prov....att du är smart det visste jag förut.......

2009-02-01 @ 09:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0